2010-01-21 | 16:25:46

Diktdags igen.... ( länge, länge sen nu ).


Liten dikt !

Bjuder på denna bild :O .
Ser förjävlig ut men, men..
*Sover iallafall på den*





Denna dikt är till dej min älskade Hagge<3333...

Du är en liten ängel som sitter på min sängkant.
Du tittar på mig när jag sover och du bara småler och när jag väll vaknar så tar du min famn och håller om mej.

Jag tar
din famn tillbaka och jag säger att jag gillar dej och att du är den underbaraste människan på jorden.
Du är som en sol och jag som en stråle.
Vi tillsammans bildar det till en solstråle.
Du glädjer mig med ditt leende och jag får ett leende på läpparna jag med.
Du är för fin för mig och det är därför jag gillar dej.
Din stil du har kan ingen ändra på, det är bara du själv som kan.
Du är du. Jag är jag.
Det enda som räddas i mitt liv , det var du som kom och frågade hur det var med mej.
Jag sa att det var skit med mej och sen förklarade jag allt vad som hade hänt mig.
Tack hjärtat att du har stöttat mej <333.

JAG GILLAR DIG !<33


Skriven av : Madde.E = det är jag det, fall ní nu undrar det!

2010-01-21



1 Kommentarer
Häggie:

aww den dikten träffade mig rakt i hjärtat =) du är för underbar du asså <333

2010-01-23 | 00:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: