2010-01-31 | 22:48:51

31 januari 2010 ( sista söndagen i januari månad ).



Idag har jag bara tagit det lugnt och jag har varit ledsen en hel del med .
Det känns så ensamt utan dej bby o jag hoppas att vi ses / träffas någon gång detta år.
Jag vill inte höra mer skit från andra att jag aldrig kommer o få träffa dej :(.

Jag vaknade 9:34 eller nåt och jag trodde att jag sov enda till måndag så jag fick fan panik och somnade om !.
Jag har skit svårt att sova och jag fattar inte varför

Är det för att jag är ensam eller vad kan det bero på egentligen ?


Natten till idag så träffade jag en gammal kompis och det vart sjukt länge sen man träffade honom.
Han kom och gav mej 2st cigg och sen babblade vi lite granna skit han och jag.
Den som undrar så hände det INGET!!!!!!!


Jag har min HAGGE så jag håller Meeej till en jag gillar / älskar eller tycker om.
Sån är jag som person.
Hatar otrohet och massa mera skit...



Jag har varit hos mamma och bror en sväng ikväll..
Varit där och käkat lite mat och sen glass ;););).


1 Kommentarer
Andreas:

tack de värmde =)

2010-01-31 | 23:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: