2010-01-25 | 00:28:06

25:e januari 2010 ( Måndag ).




God morgon alla människor !

Idag börjar man och jobba och det är en liten mjukstart i början. Fall ni undrar varför det är mjukstart så är det för att jag har varit sjuskriven angåend för min arm å så. Det känns så jobbigt och segt, men det kommer nog att gå bra får man hoppas på. Jag kommer att blogga detta lite senare i veckan typ på måndagen. Jag nås på mobben så hör gärna av er och fråga hur det är med mig å så.. Egentligen ingen hajj att börja, men måste ju ha pengar .
LÖNEN suger apa...

Jag vill fasen göra nåt annat nu..
Börja plugga eller nåt igen till det man vill göra nu.
Jobbat med samma skit i 3år nu o lönen e verkligen skit , som sagt SKIIIIIIIT!!!!!!!!!!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: