2010-01-25 | 23:45:24

25-01-2010 ( Kvällen sen morronen )

God kväll alla bloggae <33.
Ikväll har jag bara tagit det lugnt och sen har jag varit hos mamma och brorsan. Jag käkade 2gånger. Pommes och en hamburgare och dressing. Det var jättegtt och sen ringde jag ett samtal, men får allt ringa dem senare imorgon. Innan jag drog till mamma så satt jag vid datorn och snackade lite på Msn och sen är det chill. 

Jag har jobbat innan idag och vi hade vikarie och hon hette Jenny. När jag kom imorse så höll jag på att halka för det var så jävulskt halt. Sen kan jag inte röra armen så bra för det värker utav helvete =(( . Jag vart glad när de hade saknat mig där uppe och jag vart jätteglad.

Dagen på jobbet har väll varit hyfsad.
Sen när jag och en jobbarkompis gick med internposten till Kolonigatan så tog jag lite bilder och bilderna blev sjukt bra, tycker ju jag iallafall . När vi gick tillbaka vägen så gick vi förbi Trojenborgsskolan så var det någon som knackade så jag pallade inte att bry mig för det var säkert fjollan eller nåt.. Om jag skulle vända mig om skulle dem nog peka fuck you fingret eller vafan vet jag. Pallar inte att bry mig om fjortisar överhuvudettaget. Känner så pass många såna och De äcklar mig med sin skabbiga röst och stil.

Ne fan nu ska jag lägga mig när som för jag mår fan inge bra och innan det ska jag ta min medicin + vatten.

Innan ikväll har jag kollat min bdb som suger =(=(, fet röv.
Jag har snackat med min älskling Andreas HAGGE Hagelin från Lidköping och vi snackar mer och mer  fina saker.
Jag gillar han mer än mitt egna liv och ni ska bara veta hur underbar han är alltså. Den som rör min bby är gått som dödens säger jag bara. DONT TOUCH HIM. YOURE DEAD.


Uppdaterar senare.,.

Pusspusss<333


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: