2010-01-11 | 20:03:11

2010-01-11 ( seg som in i helev*te iiiidaaaag ).

Idag har jag tagit det lugnt som bara fan. Jag skulle egentligen varit hos arbetsterapeuten , men det vart inställt och jag ska dit den 20/1-2010 kl. 14:00 istället. Mina kattungar är en dag idag och de är så sjukt söta<3333. Ni ska bara se dem alltså <33. Har ett inlägg där jag har bilder på kattungarna.

Jag har duschat och sminkat mej idag också och sen har jag lämnat en bok på bibblan och sen efter det gick jag fan hem igen och hämade pengar ..^*SUCK*^ , men innan det så fick jag sällskap med mamma och bror för de skulle iväg och träna. Lotta ringde mig också och frågade mig vad jag ahde gjort i jul och nyår.. O jag frågade henne med ...

Efter det jag ahde lämnat pengar o skit på bibblan så gick till " Din Guldsmed " och kollade på smycken..
Sugen på att ta hål / pierca näsan men jag är så förkyld än :( . Sjukt jobbigt..

Sen träffade jag på Pipi och Mikaela så jag stannade och pratade skit med dem en stund och sen kom Järnsläpp och han kramade om mig å shiiet :S . Sen drog vi in på KVARNEN för jag skulle handla nåt att äta och Macke gick iväg.


HAHAHA , det sjuka var när jag drog hem så fick några killar damp och skrek på mig och jag bara vafan...
Käften på er för mig själv....

Sen drog vi hem till mig och snackade skit och jag visade dem kattungarna och dem blev helt till sig .

Jag kollade min bdb och sen facebook o sen min blogg innan...
Lyssnar på musik och chillar som fan idag ....

Usch , som sagt jobbig dag när man fan har frusit 24/7 :((( .
Blir nog sjuker eller nåt ....

Fick brev och kort ifrån Jennifer ifrån USA  =).
Ska allr skriva till henne ^^-...


Saknar min Hagge plutt med <33..
Tack för att du ladda på min mobil bubben min <3333...
KYSSSAR <333333...

1 Kommentarer
Andreas:

de va så lite så gumman saknar dig med <3

2010-01-11 | 21:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: