2010-02-12 | 23:27:37

tolfte februari tvåtusentio ( fredag ).

Jahaja då har man allt jobbat och sen när man väll kom hem så satt man vi datorn och snackade med sin älskade baby. Och senare vid 14:00 så var jag med Sabina och sen efter det kom Pipi en stund och vi babblade lite skit å sådana saker.
Ursch , jobbet är fan en mardröm nästan. Har varit segt hela veckan och sen mår man inge bra typ.
Men men, inget man kan göra åt ialla fall..

När jag kom ner till mamma så skulle jag äta . Det var jättegod mat och till efterrätt då vart det semla.
Sen efter maten så vilade jag o sen ringde min mobil o då kan man kalla att jag vaknade till ...
Det var brorsan som ville att jag skulle ringa upp så gjorde ju jag det

Jag har tat det lugnt och sen på kvällen så drog jag och brorsan till Moa och Danne för vi skulle iväg och se på Rock karusellen på Lagmansskolans fritidsgård . Det var bl.a Dannes brorsa och hans polare som spelade.
Det var olika band och en som var ensam och han gjorde svensk hip hop.


Jag hade det sjukt kul ialla fall, men det skulle ändå ha suttit fint med en vinare den kvällen.
Men jag var fan pissnödig hela kvällen o jag kunde hålla mig enda vägen hem...
Jag halkade några gånger och så halkade min brorsa med ...

Men men.. Snooor halt var det ute.




Tack för en underbar kväll och underhållning.

Hade ändåå inget att göra hemma ialla fall :O.
Bara suttit o glott i en vägg annars-.

Jag saknade min babe Andreas <333333 .
Han betyder massor för mej och han är betydelsefull människa i oavsett vilket väder det är..


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: