2010-02-06 | 21:36:31

sjätte februari tvåtusentio ( lördag helg ).

 Lördag


helg ^^


Tjenare alla !

Nu är det helg och jag har inte haft något att göra idag =(.
Jag har bara varit hemma och chillat och sen har jag varit hos mamma och snackat lite skit med henne . Vi åt tillsammans och sen har jag lånat hennes dator lite granna. Jag kollade mina bloggar , facebook och sen min bilddagbok. Kollade igenom mina bilder som jag hade fotat .
Sjukt bra bilder hade man fotat. Jag har fått in talangen i det helea. Jag har sms:at min baby Hagge också<333 .
Han betyder massor för mej mer än en vän ialla fall.
Gillar dej gubben min en jävla massa än mitt egna liv :(.

När man väll kom hem så tog man det lugnt och sen kollade jag min bilddagbok igen och kommenterade folks bilder och jag får typ ingenting tillbaka. Bara dem är poppis och fjortisaktiga och övrigt folk !!!! Ikväll ska jag inte göra ett fucking skit. Bara musik och sen deppa och sen gå + att jag ska gå och lägga mig tidigt tror jag. Fuuuck för allting idag och ikväll. Men men jag ska la duscha innan eller så blir och duscha imörrn när man har vaknat. Mäsrks la.

Jag vaknade med ont i huvudet som fan och sen att jag mådde illa och sen att det stack till i armen + handleden.
När jag väll bäddade min säng så small det till i min arm..
Aaaja , inte så kul och veta kanske.
Palla bry sig när man får skit av allt och alla , eller endel.

Sen har jag 3 mackor med ost och sen ett glas varm O´boy o det var jättegött + att jag snackar med folk på MSN .



Byeeee !!!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: