2010-02-08 | 01:56:46

Love - Love - Love <33

Älskar dej<33333

Nöööjd med denna bild:)<33333






Du är världens finaste människa och jag kommer alltid att ställa upp för dej o det vet du redan gubben min <3. Jag vill inte dej illa alls och jag tycker om dej väldigt mycket som jag inte har gjort för någon annan.
De andra killarna har bara behandlat mej illa och det ska ni få straffas för redigt ordentligt kan jag lova er.
Du kan snacka med mej om vad som helst för jag har tystnadsblick om allt älsklingen min..
Den dagen vi ses / träffas kommer nog bli den bästa dagen i mitt liv också. Då slipper man vissa personer som trappar än på hälarna och fötterna. Trött på alla som håller koll på än hela tiden.. Du betyder massor för mej och jag kommer aldrig någonsin svika eller lämna dej gubben . Jag är inte så dum att jag skulle göra det. Du är betydelsefull och underbar gullet. Jag saknar dej mega mycket gubben. Jag hatar otrohet , svek och massa annat shiiiet. Den som skadar eller gör dej illa kommer jag fan slå halvt ihjäl eller skälla ut totalt. Ingen rör dej bubben<333. Kyssar på dej min fina underbara älskade älskling ANDREAS HAGGE HAGELING <3333.  Du är mitt liv.......





Bara om du och dina så " kallade vänner " kunde låta mej vara ifred. Du äcklar mej som fan speciellt när du kletade in dej i dip i fejjat och sen kletade ner min daror med den skiten. Skulle du bli glad om jag kom hem till dej och kladde ner din/eran data med dip eller?? Fyfan grouse :@ och sen det sjuka var ju när du porrsurfade på min dator. Bara för han inte va där så blev du säkert upphetsad och kåt det enda lilla du får. Jag är ens inte dugg intresserad av det . Det är fan äckligt och full av skit. Ni kanske kollar på det tillsammans så ni kan hitta olika lekar som ni leker med varandra eller lekar till dej själv när du är ensam när han inte är i din närhet. Du eller ni ljög som fan också och sa att ni brydde er , men det var ju bullshit fick jag ju reda på sen . Ofta ni tyckte om mej som vän, men det var ju bara skitsnack... Såg ju på er att ni ljög hela tiden... Jag är inte dum vettu.
Tänk och tala sen som jag brukar säga..
Omoget att vara anonym hela tiden o jag vet ju att det är du eller han eller dessa personer...
Men men... Skaffa er ett liv såå man slipper å se dej...
Du är äckligt raderad ur mitt liv och en sak LÅT MIG BARA VARA ifred.
Du är luft och luktar en massa skitsnack om dej....

Jag gör vafan vad jag vill med mitt liv och sluta och håll koll på mej hela tiden. Det är sjukt störande.
Jag håller ens inte koll på dej o dina vänner o Danne ... Sköt erat så sköter jag fan MITT .....

Leave me alone.....
När jag har saker att göra så vill inte jag bli störd av folk som har sabbat ens liv....
FÖRSVINN !!!!
Ni är borta     !!!!!!!





DONT FUCK WITH ME SUCKERS.  LEAVE ME ALONE AND YOU ARE SO FUCKING STUPID IDIOT....



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: