2010-02-08 | 13:05:19

åttonde februari tvåtusentio ( måndag )




Idag har jag varit på möte och det var på stöd & service  som det heter.
Mötet var väll rätt hyfsat eller sådära fan !
Han hade typ en elev hos sig , men jag vet ju inte om hon sprider saker vidare för hon sa inget typ.
Inte 100% att jag kan lita på den människan för "Lotta&Sabina" var inte där idag som de brukar annars vara.
Uuuuusch, jag hatar folk som fjäskar för han sa att jag såg gladare ut idag som jag annars inte brukar göra.

Han tyckte väll att jag snackade/pratade mer än sist. Men egentligen hade jag inget att säga dock.
Han små flinade åt mej när jag väll hade halkat / ramlat. ( Inte så schysst ) precis .

Men innan idag eller imorse så åt jag frukost och sen kelade med kattbebisarna.
De är hur gulliga som helst och de kommer dem alltid att vara.

Innan det så ringde morsan mej imorse och jag berättade för henne att jag sov hos katterna på golvet.
Hon bara garvade åt mej och jag garvade med .
Heheh , för jag ville "inte sova ensam".


Ajaa, när jag väll var på mötet eller skulle dra mej hemåt eller till affärn så träffade jag på en gammal klasskompis till mej och han fick en kram av mej som jag alltid ger honom när jag träffarn...
Vi snackade lite skit eller som sagt allmänt o jag fick hans nummer...

Efter det så drog jag till KVARNEN så var det en A-lagare som busvissla på mej eller jag såg inte. Men det var någon bara.. Han tyckte nog att jag var snygg och det är jag ocksåå...

Hahah snyggare än dej iallafall.....=)=).


Jag köpte mej en räk lyx baguett oxh 2st MONSTER för 35;- .
Det vár smaskens ;)..
Var allt vrååååål hungrig efter detta "fjäsk" mötet idag :O. Nästan allt för pinsamt och jobbigt.




Jag gick förbi Dackeskolan på vägen hem så jag tänkte svänga förbi där men jag pallade inte.
Och sen ringde min mobil och hann inte att svara, jävla skit.
De får la allt ringa igen tycker jag jue.

Sitter just nu på golvet vid katterna och snackar lite med peoples.
Kollade min "Bilddagbok & Facebook" och det händer ju inget heller" .
Jag bryr mej inte för den delen heller.....

Bara tillgängligt för fjortisar !!!!

adresser: www.fjortis.se & www.bilddagboken.se & www.lunarstorm.se  där har ni olika sidor så det skriker fjooortis och luktar kiss å baaajs!!!!! Hahahahah..




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: