2010-02-14 | 20:44:58

14 - 02 - 2010 !

 Idag har jag varit hos mor och bror . Vi käkade mat tillsammans och sen efterrätt på det och jag vart vråömätt efteråt. Jag har lånat min morsas dator och jag kollade lite, men det var ehs inget kul som hade hänt. Det vanliga skitet som händer varje dag. Fett segt dööh :O. Vi käkade porterstek , potatis , sås och sallad till maten och sen gelé . Till efterrätt var det någon tårta vi åt . Det kallar jag god - ALLA <3ns DAG < middag med familjen och det är inte ofta man äter porstek , potatis å sås :DD. Mumma var det ialla fall. Hade ju velat vart med Hagge ponken med förstås. Tänkt på han hela dan och sen igår kväll med <3333 .

Usch jag är sjukt mätt efter allt jag har ätit idag , fiiifaaen ! xD. Blir nog att banta nu snart känns det som.
Hatar att folk glor på än och jag vet jue hur folket tänker med. 




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: