2010-04-18 | 23:52:43

Söndagen är snart slut !

Ikväll har man varit duktig och tvättat och sen nu är man med en kompis.
Han tog med sej jordnötsringar och cola :D.
Snällt va ?!!!

Jag har tagit det lugnt hela dagen ikväll och övriga fall också.
Har varit såå duktig med att städa och tvätta också.
Har hälsat på mamma och brorsan + att jag har myst med kattungarna....

Äre inget ni vill veta eller fråga mej om?!!
Jag svarar på allt ni frågar.

Jag är helt sluuuuuuuut i kroppen efter allt man har gjort idag.
Blir snart laggdags och sova snart så man pallar upp till jobbet senare idag.
Slutar tidigt och jag ska vara med en polare sen för hon slutar kl. 14:00 på sin praktik.
Jag bleka utväxten och sen klippa luggen...
Ladda på mobilen ska jag med göra.

Hopp hopp, vad ska man hitta på och göra nu innan man ska sova då?
Läsa kanske eller skriva vidare som jag gjorde innan idag....


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: