2010-04-03 | 14:26:27

Seriöst!

Seriöst!
Jag dör av garv så patetiskt allt är i denna värld.
Sjukt löjligt är det också.
Ber sina vänner skriva åt än eller vad man nu skall säga.
Stå för det ni hgar gjort istället.
Hahahahahahahahaahah!
Jag älskar de vänner jag har och jag klarar mig så bra utan skit stövlar som snackar så mycket  skit om än också.
Jag vet ju vilka svinen är med.
Jag bryr mig inte fall ni hoppar på mig på stan så jag kommer alltid att ha en ängel eller en som skyddar mig för att ingen skall slå mig som vissa personer är ute efter att göra!
Hhahhahaha.
OM du/ni slår mig kommer jag att hota med massa polisanmälningar och shiiiet!

Lika bra att ni slutar upp att terroriserar mig som ni/du gör.
Vad er själva istället för att bete er som småglin alltså.
Det är så man vill garva på sig så barnsliga och fjolliga ni är alltså..
OMG, shiiiet så löjliga ni är.
Hahhaahha, ber era vänner och skriva också.



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: