2010-04-19 | 02:42:39

sanningen !



Ledsen som fan på allting som rör sej i mitt huvud och jag pallar fanimej inte mera.
Man kan inte älska allt och alla heller och det har jag redan förståt.
Jag kommer att försvinna nån gång ur detta liv så slipper man att få skit ifrån vissa personer som mår så illa när de ser mej.
Jag mår illa när jag ser vissa personer också.
De äcklar mej som in i helvete så jag bryr mej inte fall jag äcklar er.
Låt mej äcklas då.
Jag spyr när jag ser er ialla fall.
Jag har ingen som ställer upp för mej eller nåt. Bara endel.
Men undra som har ställt upp mest för ALLA egentligen om vi ska vara riktigt ärliga.
Men jag ger upp när som helst så jag pallar inte mera nu!!!!!
Tack för tiden alla .....
Trodde jag kunde lita på vissa personer, men det kan jag ju inte längre.
Äkta vänner går ens inte bakom ens rygg, men jag vet så väll att folk går bakom min rygg. Ingen vågar att erkänna heller.
Bara fortsätter och snackar Bullshit om mig.
När man har saker och ting så är det alltid inte sant det folk säger till mig =/.
Jag ser i folks ögon att ögon att de ljuger å så.
Det kommer inte folk undan med.
Håll er till sanningen fall ni ska prata med mig!!!!!
Ärligheten varar längst.
Om jag säger sanningen till er så ska ni också hålla er till sanningen, annars är det bara att sticka och sen att låta mig vara ifred!!!!!!!



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: