2010-04-22 | 00:45:54

SANN HISTORA ! Verklighetsbaserad.

Läs & Förstå!
K o m m e n T e R a !



Min (c)

27/4-2007 - 27/4-2010 !
Är ett datum jag aldrig glömmer ;'(.

Om ni/du tror att jag ljuger om en sån sak så är det något fel på er om ni/du inte har hört om min historia.

Det har gått 3år nu sen jag blev till och från överfallen eller såkallat sexuellt ofredad i min lägenhet av en utläning.
Han försökte våldta mig, men han lyckades inte.
Men det var som sagt ett försök.
Han smekte mig på låren och sen på rumpan.
Det var obehagligt tyckte jag och jag hade kille samtidigt.
Men han eller jag dumpade.
Men minns inte ett skit av det.
Men som sagt utläningen fick sin utlösning/orgasm på mig så jag vart kladdig och mitt täckte vart kläddigt också.
Jag mådde skit i flera månader och år.
Men som sagt det är 3år snart.
Jag kan fan inte sluta och tänka på den här skiten :'(..

Vill bara döö när jag väll tänker på det här =( .
Jag hade inga vänner som ställde upp eller stöttade mig då.
Det var ingen som fattade vad som hade hänt mig efter några eller nån månad därefter =/.
Men ingen skulle bry sej nu heller :'((((((.
Jag har anmällt detta , men hoppas att det tar slut någon gång  =( ....
Men innan det så vågade jag inte anmäla det.
Men nu har jag gjort en
POLISANMÄLAN på det!!!


Mina foton (C)

Byeeee.....

1 Kommentarer
Jennie:

de där e ju utanför addes rum=)

2010-05-20 | 20:18:01
URL: http://andreasflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: