2010-04-18 | 14:44:05

S Ö N D A G !

<333

Jag vakande nån gång idag och jag vet inte när , men jag börjde städa och plocka undan i lägenheten. Man vill ju ha det fint så man slipper att folk klagar på den hela tiden.
Jag hittade en gammal skiva med bra musik och jag undrat vart den har varit å sen låg den i en av hyllorna i vardagsrummet. 
Hittade gammalt skit som mitt ex-ex-ex hade skrivit och sen en gammal kalander med massa saker skrivit i också.
Det var jobbigt att se och sen att läsa =/. Men det är inget minne jag vill se eller vara med om igen. Men ändå känslomässigt att se så tårarna nästan kom ut!
Men det fanns ju roliga minnen i den med när jag var med syrrorna o det var från 2007 var kalandern ifrån ("V").

Sen har man lekt med katterna och Madicken yrade runt mina papper på mattan. Men när jag vaknade innan så låg katterna på ett varsitt ställe. Sezzan låg på en fåtölj närmast fönstret , Saga låg på en annan fåtölj närmast köket och Madicken låg på bordet.

Just nu kollar jag på nätet lite men det händer inte så vidare mycket.
Jag har knappast inte fått en enda blund inatt till idag =/.
Låg fan och tänkte på en massa jävla saker.
O dessa saker vill jag fan inte drömma eller tänka på igen.
Mår så sjukt dåligt av det =(.
 Pallar inte att sova längre när jag väll tänker på det hela tiden.
Och sen har jag en massa värkar och svullnader överallt.
Trött på all övervikt man har också.
Folk bara skrattar åt mig bara för jag är fet =(.
Kolla på er själva för fan era taninga pinnar.
Tänk på att en annan kanske inte kan se fin eller perfekt ut och ingen kan vara perfekt!
När jag var mindre kanske jag var lite smal, men inte pinnsmala som endel är.
Hade en bekant och hon skyllde på att hon var fet när hon inte var det.
Jag vart ARGH när hon sa att hon var fet när hon var pinnsaml!!!!!!
Palla alltsåå...

meee

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: