2010-04-26 | 20:31:03

★Måndag - 26.04.2010 ★

★ Jag har varit hemma idag för jag skulle ha jobbat vid 11:00 idag och det gick ingen buss vid den tiden som jag kollade på och det var fan fucked up allting.
Sen såg jag Bellahh från Skänninge för det skulle la göra Studiebesök någonstans eller jag tänker inte så långt och sen skite samma .
Det var skönt ute så jag gick en runda.
Sen satte jag mig på balkongen när jag kom hem och fotade en bild på mig och Madicken.
Sen har jag sms:at lite och sen snackat i telefonen.
Det var skönt att sova med.
Sen senare kom Jens på besök och jag tänkte.. vem fasen är det som ringer på .
Jag gick och kollade vem det var , så vare Jens aka flumtrollet.
Han och jag skojjbråkade och han fick ont.
Jag har muskler som jag själv inte vet om, men men det är bra att han muskler så man kan skydda sig.
Sen har man fått papper från "Polismyndigheterna i Linköping" . ★

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: