2010-04-23 | 10:24:37

;'(((((((((


:'( HATAR FALSKA MÄNNISKOR SOM FAN :'( .
:D JAG ÄLSKAR DE VÄNNER/KILLAR SOM STÖTTAR ÄN 24/7 <333 :D.


Har fan fått nog med allt soim har med svek att göra så.
Ni får mej att må skit när jag väll stöttar endel som fan och jag får inte lilka mkt.
Men jag älskar dem som bryr sej om mig ialla fall.
Dem är ialla fall inte falaka.
Dem är såå underbara och vi är som en familj.


Men jag kan fan snart inte lita på någon, bara endel.
Inte ALLA!!!!!!
Herregud säger jag bara till vissa saker.
Världen är såå liten åter liten.
Läs och tala sen så fattar ni/du varför jag mår skit.
Ni trot fan hela tiden att jag vill söka bråk ?
Ni har så mkt fel så det är fan sjukt!!!!!
Ni tror att ni vet saker om meej så väl, men så är det inte.

Ni är bara på fjollornas sida som snackar skiit om än 24/7 och sen fan hur orkar ni lyssna på det som inte är sant..
Tro på bullshit och lögnare som inte vet ett skit , när en annan snackar sanning och vet mera...


LÅT MIG VA fall ni INTE tål det jag säger som är mer sanning än deras bullshit!!!!!!!


<------- Kommentera lite och sen läs ------->

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: