2010-04-19 | 01:58:51

beställa säng till mig!

LEIRVIK

Sängstomme
1 095 kr


Då blire att beställa en ny säng till mig så man slipper denna säng.
Stor och klumpig som tar stor plats i mitt sovrum.
Kan knappast inte komma förbi heller och det är lätt att man snubblar.
Jag ska ändå göra om mitt sovrum sen när jag väll får det ordning gjort å så.
Det är massor med saker jag ska göra. Ska göra om i hallen, vardagsrummet,köket och badrummet och massa mera. Det kommer att bli såå fint när det blir klart :D.




Produktbeskrivning
Bra att veta
Utnyttja utrymmet under sängen med sänglådor.
formgivare:
Carina Bengs/IKEA of Sweden
Storlek
Längd: 209 cm
Bredd: 168 cm
Höjd fotgavel: 98 cm
Höjd huvudgavel: 146 cm
Madrasslängd: 200 cm
Madrassbredd: 160 cm

Denna produkt kräver montering.
material:
Sängsidor/gavelpar:
Materialet i denna produkt kan vara återvinningsbart. Var vänlig kontrollera vilka återvinningsregler som gäller i din kommun och om det finns någon återvinningsstation i området.
bra att veta
Mittbalken SKORVA behövs till denna produkt. Den är inkluderad i priset men hämtas separat.
Ribbotten, madrass och sängkläder säljes separat.
Kombinera gärna med andra möbler i serien HEMNES.
skötselråd:
Torka med en trasa fuktad med milt rengöringsmedel.
Eftertorka med torr trasa.
produktbeskrivning
Gavelpar:
Basmaterial/ Vred: Stål, Epoxi/polyesterpulverfärg
Fötter: Stål, Amidplast, Epoxi/polyesterpulverfärg

Sängsidor:
Stål, Epoxi/polyesterpulverfärg

Mittbalk:
Förzinkat stål


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: