2010-04-17 | 16:39:24

Äntligen ! Lördag 17-04-10 .

Jahopp då är det lördag igen då !
Tiden springer iväg och jag har inte hunnit att göra så mycket än..
Imorse kom grannen opp och frågade om jag hade några cigg och jag hade inga.
Hon kollade på katterna med.
Men efter det så stack hon vidare.

Jag kunde inte sova vidare =( så jag satte mej vid datorn och kollade lite granna.
Jag halvsov och när jag gick på toan så hade min mens kommit + att det har/hade gått 30 dagar ca också.
jag har mått så illa och sen har jag mått sjukt dåligt med.
Får sån migrän och svullnader i kroppen när jag väll får min mens å så.. =(.

Jag har snackat med Jens på MSN och sen ringde han mig innan också.
Sjukt jobbigt när endel inte lyssnar till ett Neeeejj !!! =(.

Snackade med baby på MSN också och massa annat folk.
Kollat facebook och bdb också.





Just nu har jag en kompis på besök och vi säger inte såå mycket till varandra.
Han längtar till festen och det gör jag också.
Jag hoppas att folket håller vad dem lovar nu också så man slipper svek och besvikelse hela tiden...

Jag ska äta pannkakor idag och sen kladdkaka, mandarinklyftor och vispgrädde...

Pusss pusss på denna dag <333...


Ps: Jag mår fan inte bra heller så det är ingen idé att hålla på som vissa gör emot mej.
      Asså endel fattar ju inte ett skit när man säger NEEEJ och endel är så envisa och på. =(.
      Räcker med alla övergrepp eller försök till våldtäckter på mig =(.



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: