2010-04-27 | 20:33:07

3år idag sen det var våldtäcksförsök på mej :'(:'(.

3år idag sen det var våldtäcksförsök på mej :'(:'(.

Jag har fan ingen ork att leva längre för det händer alltid nåt med mej =( .
Jag kommer aldrig att förlåta den jäveln som gjorde så mot heller.
Asså, det är så sorgset och ibland önskar jag fan att jag bara var död eller föresvunnen.
Det kommer alltid att sitta i sen jag blir mycket äldre.
Jag hade typ inga vänner som stöttade mig när det väll hände mej.
Vad är det för vänner man har tänker man ?!!!

Jag hoppas att den jäveln åker dit och sen hatar jag allt just nu i mitt liv!
Dessa jävla sviniga killar som har varit på mej och sen ofredat mej när man fan inte vill .
De kan aldrig lyssna till ett neej heller.

Jag bara önskade att ALLA svininga KILLARNA satt inne och de som har kallat mej för dumma saker satt inne :'(.
Jag kan ens inte koncentera mej på jobbet eller när jag väll ska sova =(.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: