2010-04-26 | 19:59:52

26-04-2010 10 månaders sen Måns avleds <3.

 Vfr just du? :'(

Idag är det 10 månader sen min ängel avledes min lkägenhet.
Kommer aldrig glömma hur mycket jag tjöt den kvällen och natten.
Fyfan alltså och jag trodde att ingen ville bry sig om mig, men det var inte många som gjporde det.
De sa la bara så för att jag skulle bli tröstad och endel säger bara så.
Kändes så jävla hemskt när han bara låg där och led av smärta ;'(.
Jag ville att de skulle kolla om det gick och rädda han , men det gick inte.
Jag saknar - tänker & ÄLSKAR den katten mest av allt .
Hoppas att det inte händer så med mina andra katter.
Om det skulle göra det fan så skulle jag lätt ha tagit mitt liv.
Jag tvekar inte. Jag menar det också =(((.

Vila i frid min älskade älsklings katt <333.
Kommer alltid att finnas vid din sida ;(.

Pussar din matte/mamma MaDDe<333

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: