2010-04-02 | 20:43:44

2/4-2010 ( Långfredag ).

jag som lten bebbe...


Hejsan hoppsan!
Jahopp, då är man fortfarande sjuk :(. Jag har fasen ingen ork till detta liv längre.
Känns som ingen vill lyssna på mej. Folk tar bara bort från bdb och facebook + andra ställen.
Förlåt då för fan att man visar att man bryr sej då?!! Erat val att ni missar att han en sån snäll vän som mej.

Jaag har inte gjort ett skit idag. Bara chillat framför datorn.
Om ni/du inte vill ha med mig att göra så säg det istället för att glo på mig som en jävla "galning"?!
Jag snackat med haggeponken och några till. Men kom ihåg att jag älskar er.

Usch för att vara såhär sjuk och dålig hela dagarna. Har fanimej fått behållsinflammation eller nåt.
Ska ringa VC på tisdag så de får kolla . Blir la att gå på pecenlin och massa skit i flera månader eller nåt.
Har mått skit dåligt länge =(. Bara jag som ska ställa upp för andra hela tiden och folk kan aldrig ställa upp för mig fall jag mår skit :'( . Det är fan tacken för att jag är äldre än alla andra =(.
Inte ett enda tack får man !! =( ... Fuck it ^^ .


Ikv, vad ska alla hitta på och göra då?!!!
Jag ska ialla fall duscha och göra mej i ordning och sen får jag la se vad som hittas på.
Sova kanske , eller snacka med haggeponken min <3333.


........

1 Kommentarer
Jennie:

De e så jobbigt hjärtat o se dig må sådär=(

2010-04-03 | 04:45:17
URL: http://andreasflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: