2010-04-21 | 21:27:45

21-04-2010 *OnsdaG*


Heejsan alla !!!!

Imorse så åkte Niklas med samma buss som jag.
Han hade tydligen försovi sej..
Det är p.g.a detta väder.

Trodde fan att klockan var mer än 8:00 imorse o trodde att jag hade försovit mej ;o.
Jag sms:ade Herr Larsson också + Haggeponken ocksåå<33.


Jag vill bara säga att man har jobbat idag också.
Jag har varit så duktig och jobbat snart i en hel vecka till.
Snart är denna vecka slut ;).
Skönt som fan .

Det har varit en sån lugn dag idag så man har bara slappnat och smsat lite folk.
Lagt på stolsdynor o det var inte det roligaste precis.
Men det gick i an det .
- Och sen har vi gått med Internposten i detta äckliga väder.

Sen på lunchrasten så träffade jag Larsson och c/o.
Vi sms:ade och sen skrev jag till Hagge också..
Lilla gubben min<33333.

Han är såå het så jag nästan smälter fan :$.
Jag har såna ena kramper i magen så jag borde nog söka för det igen :O.
Sen följde Larsson och c/o med och väntade på att min buss skulle gå.
Jag fick en kram idag med av honom :$.




:D






0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: