2010-04-15 | 23:18:05

150410 *Torsdag* . ( skit dag idag ).

Jobbat åter jobbat idag .
Det har varit en skit dag fall man får säga så.
Fick utskällning och då vart jag arg och skällde tillbaka.
Jag tänker fan inte ta skit eller särbehandlas på mitt jobb.
Det är ju fan det jag blir.

Kommer att byta jobb efter sommaren efter jag har fyllt 26år !
Jag har bakat å så innan idag på jobbet och njutit av solen.
Gått med Internposten.

Hatar fan allt just nu och jag hoppas att polisen gör nåt åt denna sak så man slipper att gå runt och vara rädd hela tiden. Världen är så orättvis och jag får skit för det lilla minsta jag gör eller säger.
Jag säger bara vad jag tycker och tänker....

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: