2009-11-26 | 22:19:12

tralalalalalaaah .......

Hahaha, då har man allt jobbat och det har varit så segt.
Det va så segt att ta sig upp ur sängen idag å jag va dötrött och jag hade ont o hela ryggen och kroppen.
Imorse så sms:ade jag Andreas alias HAGGE från Lidköping och jag skrev med honom igår med .
Han är en av de få killar som är trevlig och jag gillar trevliga killar som är snälla och omtänksamma.
Jag är själv en trevlig , sprallig och omtänksam av mej så kom ihåg det folket ..

Jag har dammat och sen vattnat blommorna idag och det gick fort.
Sen har vi dukat till musikcaféet till dem gamla och sen har vi gått upp med fika till de andra + kakor till Terapin.
Jag har tvättat kökspersonalens kläder med och sen har jag hängt upp tvätten med.
Usch, seg dag har det varit med.
När jag kom hem så gick och handlade på Lidl det som behövdes .

Nu är man hos mamma igen och lånar hennes dator för min har pajjat =(=(  och innan det så åt jag hos henne.
Hamburgare med pommes och dressig och det va vrål gött.
Till efterrätt så fick jag 2st whiskeypralliner..

SAKAN DEJ <33333
Pussar påre ..

 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: