2009-11-20 | 09:32:33

the glass of water ....

Tack för underbar kväll igår tjejer när vi va inne i Linköping och såg på Sonic Syndicate som förband och sen kommer tAKiDA upp på scenen och kör. Har aldrig haft det så kul i hela mitt liv som jag hade. Jag träffade på Tessan och hennes kille Martin eller vad han hette. Ujj,ujj vilket röjj säger jag bara =)=). Men publiken var ju halvt döda ocksåå.. Jag var allt vrål trött kan jag säga. Stod där och gäspade. Pinsamt värre ju. Undra hur han elgitarresten tänkte när jag stod där och gäspade :O:$ . Pinit värre jue och sen kollade han bort när jag väll tog kort och jag önskade atr jag hade bättre kamera dock. Men det vart hyfsade bilder och jag kommer att lägga upp några sen när jag väll har örk .. Vi gick till Donken och käkade för jag var vråååål hungrig och det va Jessica med, men cicci drack bara vatten och sen cola och nalladed en pommes av mig men det gjorde inget..... Sen kom Tessan och hennes kille till Donken med, men dem tog med sitt istället... Skriver mer sen.... PeACe ...
1 Kommentarer
Alexandra:

ja men det kommer.. Du kommer träffa den rätta killen och skaffa barn. Alla finner vi den kärleken och glädjen .. Det ska verkligen bli jätte spännande detta med att bli mamma. Gud vad jag längtar.. Okey varför mår du inte bra för dÅ?

2009-11-20 | 10:01:10
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: