2009-11-18 | 19:22:24

ni som betyder mest är ......



Ni som betyder mest är...

Syrran Saarah <3

Du kommer alltid att vara min syster och jag kommer alltid att finnas för dej.
Aldrig i hela mitt liv att jag skulle svika eller lämna dej gumman , som sagt aldrig <3.
Du är världens underbaraste människa någonsin jag har fått lära känna och sett massa saker som du har gått igenom i dina år från du föddes tills den åldern du är idag och jag kommer alltid att vara din syster <33333 ......


Stark och modig är du...
Tänk om alla kunde/kan vara så smarta som du...


Andreas alias HAGGE <3
Till min käraste<333.


Jag gillar verkligen den Andreas aka HAGGE <333.
Du skiner som en sol och glänser som tusen diamanter i mina ögon.
Du är så jävla vacker så jag vill bara träffa dig när som..
Jag är tacksam at du har stöttat mig baby<3333
Jag vill ha dej för MIG själv <33 :'((( .



Min familj <3
Mina vänner <3
Mina djur <3

och många flera....


Älskar er mest av allt .....

Puss Puss  <333 -

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: