2009-11-18 | 09:23:09

mörrn mörrn ....




god morron alla bloggre...
idag är jag riktigt sur för jag mår inget bra alls.
är inte på humör för att jobba..
är sur och trött så det är ingen idé att klaga på mig ,,,

ringde jobbet och sa att jag inte mådde bra o sen efter det ringde jag mamma .
men jag får la överraska dem på jobbet så man slipper att få skit från chéfen och dem på kommun.
palla och sen om några veckor ska jag på möte som suger k*k och jag är inte hajj på det.

nene, nu ska jag klä och sen dra till morsan om att få ett plåster på foten som varar..
ha det bra alla...
peace.

puss puss på rumpan ;).

saknar danne winroth mest av alla ...
så är det bara så håll käften ...


heejdååe !!!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: