2009-11-07 | 23:43:54

~* Lördags mys *~

Nu ikväll har jag druckit vin, kex och fetaost och det var jättegött.. Glömde vindruvorna, men ska väll äta några sen hade jag tänkt... Ligger här ensam och sen har jag kollat min bdb, facebook, msn och skype. Kommer la några bilder på det jag har ätit men det kanske inte intresserar er? INGET intresserar er VERKAR DET SOM. Bara för ni bloggar bättre vad jag än gör så "sug min lill tå ;/ ". Ikväll och inatt vet jag inte vad jag skall hitta på, blir o se film kanske. Sånt som märks isåfall.. Saknar ju fan (Daniel som in i helvete). Snart är det söndag och allt går för fort så man hinner ju knappast inget. Men man får ju skylla sig själv att man la sig vid 9:00 imorse. *Hahahaa* . Det var verkligen gött med glass förut idag ;);). Åt 3st snickers glassar inatt till idag, Hahah och sen 4st skinkost mackor vid 5:00 io det va min frukost och strax efter det tog jag min medicin.. Usch !! Känner mig fan döende idag så det går inte att beskriva i ord.. Peace <3 Sov gott alla när ni väll går och lägger er. Pusspuss<3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: