2009-11-06 | 22:49:53

ledsen och besviken som fan ........

Helvete!! Jag är så ledsen och besviken som fan idag .
Jag har bara varit hemma och sen sovit .
Somnade vid 7:15 imorse och jag mådde skit som fan.
Jobbet ringde mig och sa att jag har sovmorron på måndag . *fett skönt* .
JAG låg och tänkte på honom hela tiden med .
Bara för jag gillar dej så går allt åt helvete...
Sov typ till 17:00 i då ringde morsan till mej o sa att det va mat...
Men sen somnade jag om till och från..

Efter det så gav jag fan opp och sen gav jag katterna mat och rent vatten.
Men efter det så klädde jag på mej och innan det så diskade jag mammas vita skål som jag hade lånat..
Och sen gick jag ner och käkade..

Efter maten så snackade jag och mamma lite.
Mamma och dotter snack ..
Vi snackade lite om allt möjligt..
Både hon och jag förbannade på BILLY den lille snålvalpen som kommer med undanflykter .
Han är skyldig mej 1350;- , men kommer att höja med 2000 nästa gång.
Den lilla egoisten kommer nog ingen kunna tro eller lita på längre.
Så många som han är skyldig pengar !!!!!!

Är såå ledsen och besviken som fan..
Han kom inte idag heller och jag vet inte vart jag har honom riktigt :( .
Känns som ALLA är sura på mej idag eller ikväll..
Jag vet inte vad skall säga mera ..

Tack så jävla mycket !
Förlåt , jag ska fan inte bry mej nå mer så kanske ni inser sen vart ni har mej..
Kommer aldrig i hela mitt liv se fram emot den lyckliga tiden eller världen som andra har .


Ne nu ska jag allt trösta mej och käka glass och det kommer bild på glassen sen å så..
Men det är jue vrål gött med SNICKERS-glass fall man tål nötter och såå..
Finns jue MARS för dem som är nötallgiker....


Jag dricker vin med och jag kan fan inte fatta att man
kan såra eller svika mej så mycket som vissa gör ;( .
Jag skulle ha varit barnvakt åt syrrans kidz med, men det sket sig.
Dem skulle bort tydligen =(.
Förvånar mej inte om det är andra som är barnvakt åt dem..
Fyfaaan på ren svenska..
Kan inte lita på nån snart längre.
Bara sårad hela tiden..
Ingen som vill hälsa på mej heller....
Bara jag som skall åka iväg hela tiden....

Livet suger balle ;( ...


Peaaace <3.
Puss pussheejs ....!!<333.







 Lots of love Blondiiiiie

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: