2009-11-23 | 23:55:30

I Am , Who I am ?

Ne nu ska jag alldeles starx gå och lägga mig för jag känner mig allt dålig. Mår illa, ont i magen och sen såna värkar i huvudet. Måste man fan hämta vatten och sen panodil. Vill allt ha en som hämtar och ger mig saker. Varför ska man vara så omogen coh ringa dolt till mig och vissa vet gått och väll att jag inte svarar. Det enda jag blir irreterad på att den där stollen som vet allt om mig ringer hela tiden, men inte nu på länge ialla fall, fett skönt är det. Man ska aldrig säga aldrig heller. Det ger än bara otur som sagt. Jag har bara otur nuför tiden tycker jag. Hatar ensamheten och massa mera hatar jag så jag känner ibland att man bara vill gå och *döö* eller nåt faaan .. Caio bella !!! Pusspuss <3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: