2009-11-21 | 04:48:06

♥Hunkar♥

10 i topplistan på hunkar i England .
10 i topplistan hunkar i Sverige .
Nån/någon som ställer upp?
Kommentera lr hör av er på : [email protected]  .




1. Zac Efron .





2.  Brad Pitt .



3. Johnny Depp .



4. Colin Farell .

colin-farell.jpg image by weng1107

5. Leonardo Dicaprio .



6.  Justin Timberlake .



7. Robert Pattinson vs Edward .



8. Cristiano Ronaldo .

 

9. David Beckham .

David Beckham

10. Alex Meraz .



Detta är min lista just nu .
Kommer att ändra på den sen .

Men nu vill jag ha några frivilliga Svenska hunks.
Hör av er..
Min står överst eller så kan ni höra av er till min bdb.

BlondieBitchBab @ bdb .

Lycka till <3 !!

Pusss Pusss .


1 Kommentarer
Anonym:

Lätt 7an ;). Han är finast!

2009-11-21 | 16:55:02
URL: http://nrmc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: