2009-11-22 | 15:25:24

hatar dej :@

Hur kan man vara så jävla falsk egentligen? Vafan, har jag gjort dej? Tigger du bråk eller ?!! Jag har fan fått nog med ditt jävla skit och kom inte och tro att du är något. Du är fan ingenting så vad är det du inte fattar ?!! Trodde jag kunde lita på dig men jag hade fel dock. Inse fakta för fan innan du öppnar din jävla käft alltså. Kan fan förstå att du gullar att såra mig och det är bara för att du är så jävla avundsjuk/svartsjuk på mig... Kom till mig istället för att öppna din lilla käft och snacka en massa skit... Fatta vinkeln med att du kommer att bli ensam kvar om du bara sprider falsk skit om mig och du vet inte ett skit om mig... Orka XD . Blir bara illamående när man kollar åt ditt håll och sen när du är med dina vänner... Gitta för fan :@ !!!!!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: