2009-12-01 | 00:00:06

hatar allt just nu ;'( . pallar fan inte mer. vafan vill ni mig ;( ?

Min dag idag har varit så cpe åter cpe :(.
Besökte min gamla skola idag och sen när jag väll skulle gå så blir jag kallad av -HORA- av 2stycken eller så var det en av dem som kallade mig det och det accepterar faan inte jag....
Vad är det för jävla fuckinge kuk och fittsamhälle vi lever i ?!!
Och sen när jag vart argh så fnissade tjejerna åt mej och då hade jag fan god lust att vända och säga , vafan är det som är så jävla kul??
Vart så arg så jag drog i handleden i en metalldörr ....
Lovar att det kunde bli hårdare om det fan skulle vara såå..
Assså , den som jävlas med mej är så kallat död och jag känner fan för att slå halvt ihjäl någon med ..

Bara om hade ebn säck och handskar då jävlar faan....
HATAR det här.....



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: