2009-11-09 | 00:09:51

♥ gonatt.....

God natt alla bloggare och sov gott...
Ses senare idag..
Det har varit en tuff dag igår..
Träffade han (♥danne♥) som jag gillar sjukt mycket.
Vi snackade en hel del.
Han hade varit hos sin kusin i Växsjö..
Han frågade vad jag hade gjort å så och svarade vad jag hade gjort..
Vart en lättnad när han kom förbi fast vi var ute och snackade när jag erbjöd mig att vi kunde gå in....
Han o jag ska träffas snart igen.
Han är inte som alla andra killar..

Det märks på honom.
Men han kan ha olika sidor av sig.
Det kan ju jag med ha ioför sig...
Beror på hur jag mår å så helt enkelt...
Sen när han kom hem så ringde han mig..
Vi snackade lite å så, men sen efter det så ringde gullet igen <33..
Shiiiet jag blir helt röd i facet när jag ser honom eller träffarn...
Lille gubben, jag finns här för dig!!! ♥
Jag vill dig inget ont eller illa som folk tror om mig..
Gillar verkligen DIG ! ♥..

Peace out alla ♥.


Ps: Har varit hos mamma under dagen igår med.
Jag har käkat ensam som jag alltid gör när jag väll lägger mig så sent på morgonen och går upp på kvällarna sent ;/.
Har ju sömnproblem ;(.

Ätit falukorv med potatismor och ärtor.
Till efterrätt kladdkaka o vaniljvisp.
Sjukt gött mamma <33.
Jag har kollat på tvn med och det va allt möjligt jag kollade på....
 

 ♥ ÄLSKAR DIG

Ha det bra alla så ses vi.. Natti natti ♥ Kommentera mina bloggar tack ;)(:

                                              ♥ Puss puss ♥ .

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: