2009-11-20 | 22:53:10

♥ gokväll alla läsare och tittare....

Nu ikväll har jag bara chillat hos mamma och brorsan framför tv:n. När jag kom ner så käkade jag mat och jag var 2 timmar sen. Jag ber om ursäkt. Till mat så jag kyckling i tortila bröd ( stavning ). Efter det så satte jag mig i soffan och kollade på idol 2009 ni med morsan och brorsan. Käkade glass och strössel.. dedtr va vrål gött =)=). Jag älskar glass, men godis är godare. Men jag hade inget godis. Sen fick jag sms av Lollo i Tranås och det var ju länge sen man hörde nåt ifrån henne och när det va reklam och nyheterna så kolladed jag och mamma lite på " Ocean elven " med Brad Pitt , George Qlueni (stavning), Julia Roberts och Edward Furlong. Efter det så gick jag hem till katterna och sen satte jag mig vid datorn och jag tänker som bara fan på dig Danne =(=( . Allt känns så tomt utan dig och varför skulle det bli såhära mellan oss för ;'(:'(... Faan , varför kan ingen förstå eller inse det för? Jag kommer alltid att sakna och tänka på dig och det hoppas jag att du kan förstå? Vill ingen illa och framför allt vill jag inte illa , för jag gillar DIG massor<3.. Men lite senare sen så ringde bubben mig och frågade fall jag va hemma och jag sa att jag va hemma och han ville att jag skulle komma ut så gick jag ut .. Han hade med sig en polare och han hette tydligen Oskar och det va jue alltid kul att få lära känna han lite med... Hihi, sen va lilla gubben så gullig och bjöd mig 2st cigg och sen lite godis... Tack hjärtat att du va gullig bjussade mig på cigg och sen godis <3333. Gillar dig mer och mer så jag får återfall fan =(. Du har en god sida av dig med , men jag blir ledsen när du sviker och sårar mig . Hehehehe, jag frågade Oskar vad han hade för skostorlek och han trodde säkert att jag va knäpp eller nåt.. Jag frågar alltid killar vad dem har för storlek på skor och inget annat. Den biten spelar ingen roll eller har betydlese... Storlek har ingen storlek... Man är skapad som man är skapad.... HOPPAS att DU förstår MIG att jag GILLAR DIG <333 . Snälla, låt mig få göra det... Buuhuh.. Får faan köpa det imörrn i Norrköping när jag ska dit med dem bästa <333. Ska allt bli kul och träffa Jocke och Josipa <3333. ..... Jag pallar fan inte att vara HEMMA och det ska bli såå skönt att komma bort lite med sina nära och kära vänner , men önskar att man kah vara med plutten liten mera med .... Ska sova snart för jag har nästan varit uppe hela dan sen imorse någon gång.... Pussss pusss , älskar er <333333 .
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: