2009-11-29 | 01:05:00

Kiicka....

Klicka för att stänga bilden


=) Kiicka (=

Det här är då Kiicka som hon kallas, men heter egentligen Alexandera.
Hon brukar hjälpa mej med att fixa min blogg eller nåt som strular eller nåt som jag inte fattar mej på riktigt.
Tack för att du fixade en bloggdeesign åt mej.
Den va jättefin verkligen och då menar jag jättefiin..
*hihih* , bilden snodde jag från Jennies blogg för jag har ju inte fått någon bild på dej än !

Men jag är såå glad att du ska bli mamma och din sambo/kille ska bli pappa.
Verkligen glad för eran skull gumman <33.

Hoppas att man kan ses och träffas och ta en fika ?!!
Men det är bara ta den tid ni vill eller behöever.

Alla mina vänner har stuckit ifrån mej .
Flyttat och sen skaffat pojkvänner/flickvänner och det känns så fucking tomt alltig..

Kommer alltid att finnas för dej gumman om du vill prata vettu .
Jag är en ängel som man borde vara extra rädd om ...

Hoppas att du mår bra annars...

Puss o Kramar // Diiin ängla vän MaDDe alias Blondiiie <333...

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: