2009-11-29 | 06:10:58

Dreamhack !



26/11 - 29/11-2009 .

-Nu är de flsta på -Dreamhack- och yrar runt som yra höns..
Sitter där och tävlar och spelar åter spelar , som sagt mot varandra..
De som tävlar brukar vinna priser..
De brukar få t-shirtar och massa annat crap.
Musik som spelas och det är DH-radio ..

Hahaha, mitt flummiga och knepiga ex är där nere och hans vämmer .

Visst jag gillar musken å så, men dataspel är inget för.
Men det kan la hända att jag spelar lr har spelat..
Hahah, jag spelat WoW och Age of Conan, men det va fett länge sen ..

De jag känner spelar :
WOW
CS
AoC

och
massa andra spel som går att spela...
hihi...

Hoppas att ni har det kul på Dreamhack !

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: