2009-11-26 | 18:09:32

det strålar en stjärna........

Då har man allt jobbat idag då , men imorse hörde jag inte alarmet och de4t va fasen konstigt .
Jag vaknade kl 9:00 och jag tog bussen till Skänninge kl 9:45 och vi hade vikarie och Lena heter hon.
Hon är som en mormor ibland ....
Man saknar ju sin mormor så det känns ju tomt i sitt hjärtat att inte ha någon =( ...
När jag kom till jobbet så hade dem redan bakat saffranslängder....
När jag väll kom så började jag göra långpannebrödet och det är så himla gött ;) .

Efter det så gick jag och Sara-Susanne med posten och jag fick en cigg på tillbaka vägen och hon skall få igen en sen när jag väll har några och jag behöver verkligen cigg, annars får jag fan panik och jag blir fan sur med ...
Jag hatar att vara4 utan cigg eller som sagt pengar hatar jag att vara utan ....

När vi kom tillbaka så bakade vi ut brödet eller jag kommer fasen inte ihåg alltsåå...
Har vart en sån seg dag idag fast dagen har gått sketa fort...

Vi manglade dukar och vi strök dem också, inte alla men några stycken ...
Annars har vi bara pratat och sen gick tiden ivägen...

På bussen snackade jag med Jocke och jag fick hans msn och nummer..
Men nummret jag fick av HONOM var fel :s:$...




bjuder på denna bild...

När jag väll kom hem från jobbet var jag dötrött och jag satte mig vid datorn när jag väll kom hem...
Fan , efter ett tag så dampade datorn för mig lite senare..
Jag slog på den utav bara helvete, men innan det så hann jag att snacka med några innan den cpade sig ...

Just nu gillar jag en kille , men jag kan inte släppa han heller ..
Han och jag sms:ar hela tiden och han är hur trevlig som helst..
Enda jag vill är att snacka med han i telefonen,...

Hihihi, han tycker att min röst är porrig =))))..
Hoppas att han o jag kan ses någon dag ....
Ledsen på alltiing...

Pussar påre Andreas HAGGE(F)<33.

På kväällen snackade han och jag via sms för min dator va cp:e<333

Peace<3333



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: