2009-11-04 | 22:39:57

det blir aldrig som man har tänkt sig....

Faaaan ! Jag orkar inte mera ;( .
Allt känns så jävla meningslöst att leva.
Har ingen ork till och jobba eller tänka, men tänka går att göra ibland.
Då har man jobbat idag och det gick så segt idag så det heter duga.
Det snöade imorse när jag väll väntade på bussen.
Jag stod och gäspade hela tiden...
Kände mig som ett jävla fån när jag stod där och gäspade...
Har t.o.m halvsovit med .
Inget hungrig heller, men jag va tvungen att äta upp min soppa..
Jag tänkte på Danne hela tiden och jag saknar han som in i helvete.
Men men han skulle ha kommit till mig idag efter skolan , men han mådde tydligen inte bra.
Stackarn ;(<333.
Krya på re gubben <333.
Hoppas att vi kan ses eller träffas någon annan dag då <333.
I misss yoou <333 ;'((( .
När jag väll kom hem fråån jobbet så skrev jag lite på min film eller som ska bli en film..
Sen snackade jag med Charlotte i telefonen och hon undrade fall jag skulle komma in på deras ÖPPET HUS på Ljunkan inne i Linköping och jag åkte aldrig in .
Sen vilade jag lite. När jag vaknade till så va SAGA ute :(.
Hon är skygg mest och rädd, men jag vet inte vad det är som felet.
Men jag pysslar om båda mina katter lika mycket, men de är så svartsjuka på varandra så det hel tokigt....
Faan vad skall man hitta på nu då?
Sitter bara på MSN och tycker synd om mig själv =(.
Tänker på Danne Winroth som in i helvete.
Förlåt om jag har ställt till problem?!
Förlåt om jag gillar dig en massa.
Tack för dem fiiina orden du gett mig.
Önskade bara att det var du & jag <3 .
Jag förståre allt och att det är kämpigt som fan just nu :(.
Jag lider med dig gubben!..
Jag vet hur det känns ;(.

Pusss pusss <333
P E A C E <3


 Lots of love Blondiiiiie

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: