2009-11-13 | 12:12:09

......|-|€jjSaN aLLa bLoGgaRe......

Igår =) .

Igår var jag hos vårdcentralen och en distriktsköterska kollade på mitt knä och sen knölen som jag hade på mitt vänstra vad och sa att det va ett gammalt sår.
Sen kom det en sköterska in och kollade på den och hon sa typ samma sak.
Men dem sa att det inte va farligt.
De sa att jag skulle vända mig till APOTEKET och köpa mig Hydrokortison salva till den där jävla knölen .
Jag hade svulnad i knäväcken med men kommer inte ihåg vad det heter heller.
Hon distriktsköterskan hade det med .
Men jag hade värre.

^
|
---------------------------------------------------------
|
V

När jag väll kom fram till vårdcentralen så gick fram till kassan och sa mitt födelsedatum och de sista sifforna.
Jag skulle ta det på frakturen o sen gick jag in och satte mig i gula rummet.
Innan kollade jag runt lite och sen plockade på mig Nikotin tuggummi till mamma .
Sen satte jag mig och läste lite.
Efter det så ringde mamma så jag snackade med henne lite och därefter kom distriksköterskan Jane som hon hette.

När jag väll kom dit så drog jag upp byxorna så hon skulle kolla men hon såg inget.
Men då bad hon mig att dra ner byxorna istället för hon skulle se noggranare.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: