2009-12-01 | 00:18:05

;-/



Jag hatar dig som fan din jävla gris.
Du ska fan inte komma och tro att du kan bestämma öveer mig..
Jag klarar mig så bra själv utan dej ...

Jag kan fan inte fatta vad det är för fel?!!
Tänk och tala sen för fan..
Usch, jag blir bara äcklad när jag väll ser deej...

Inse fakta först innan du/ni öppnar er käft..
Jag får fan gilla/älska vem fan jag vill ..
Bara för du är så himla svartsjuk/avundsjuk.

För det behöver du inte sabba mitt liv för det..
Väx upp din lilla råtta !

Usch, denna värld är fanimej i sinnessjuk och förjävlig..
Man kallar ingen tjej för hora/luder..

Beteer som vuxna människor och inte småbarn som går på dagis..
T.om barnen på dagis beteer sig mycket bättre vad ni än gör...

TACK & Heeejs !!!
Leverpastej ....

1 Kommentarer
Alexandra:

vem är det som vill sabba för dig? nae det är en tjej här på bloggen som oxå är gravid. Vi är lika långt gångna! Så hon vill att jag ska slänga in några magbilder.. :)

2009-12-01 | 11:08:40
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: