2009-12-27 | 07:29:32

mår inget/inte bra.......

Varför , varför, varför ?

Jag mår fanimej inte så bra och jag hoppas att jag kan få bli lycklig i mitt liv.
Men nu är jag inte lycklig, för nu är jag olycklig och sårad..
Vafan är det för fel på mej?
Vad är det ni/du vill att jag ska ändra på?
Men säg det isåfall så man slipper att gissa till sig saker och ting ,hela tiden...

Jag tänker fan inte sitta här och ruttna bort om ni fan tror det...
Dröm och glöm för fan....

Hur kunde jag göra/tillåta att det blev dem :o?!!
Faan att vara så jävla avund/svartsjuk så mycket...
Hatar det ;/.

Mitt självförtroende är inte det bästa det heller ;(.
Men nån gång ibland har jag bra självförtroende och ibland inte...


Jag gillar en kille så sjukt mycket så jag blir fan tårögd för det lilla minsta jag tänker på honom...
Men det blir nog i sommar jag får träffa honom  o jag väll som ville träffa han nu närhan har ledigt å så...
Men näerå allt går bara åt helvete när jag vill allas bästa och mitt bästa , såklart..

Ibland önskar jag bara att man va liten å så igen så slapp man alla bekymmer....
Inte allt , men ganska mycket....

Mitt liv är rättsåå tufft , men jag vet att det finns dem som har haft värre...
Men ändåå så jag bli accepterad och respekterad för den jag är...

Inte ofta jag blir det tyvärr, bara dem som har haft det värre än jag ...
Sjukt nog ://..

Vill INTE ha det såhära längre =/.

Jag vill må bra och få uppmuntran i livet med.....




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: