2009-12-18 | 23:45:13

flumkväll och bilder 2009



Idag kom Danne till mig och Issah och hälsade på. Vi käkade Tacos och han tog en hel del bilder med sin mobil + att han filmade nät man satt och åt och sen gav issah igen och tog en massa bilder på honm så han blev smått sur o det är la inget och bli sur över... 
Hahah jag pallar inte med er 2 som ni behandla mig inte så konstigt att man har ett svagt hjärta efter alla hjärtkrossningar som vänskap och äktenskap/ eller så kallade förhållande.

Vem fan vill vara avis på er ??
Inte jag ialla fall så jag skiter fan i er och LÅT MIG VARA ifre för faan.

Ni är inte välkomna ens hit .

Hon pallade inte med att bo hemma för då rymmde hon hem till mig av allt och alla när du kunde bo någon annanstans o ingen ersättning fick man ju ingen när du bodde här.

Ni bara utnyttjade mig för att ha sex å så hos mig.
Undra vilka som är skabb här ??

Inte äre jag ialla faall....
Det kan ni allt vara själva eller du för faaan !!!!

 flummiga danne winroth = mitt ex o han snackar i telefonen ;D.





                                 Danne mitt ex visar sitt ass  ;)) .


                                      Hahhahahahah så man kan se ut.
                                             LILLA ISSAH!!!!




1 Kommentarer
DU VET:

ta bort bilderna på oss dit skabb

2010-01-26 | 20:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: