2009-12-08 | 16:02:31

♥♥ Du är allt för underbar !! ♥♥

Till min käraste<333.




♥♥ MITT HJÄRTA SLÅR FÖR DIG HELA TIDEN ! ♥♥
     Men det enda jag gör är bara fel åter fel :'((( .



Jag gillar verkligen den Andreas aka HAGGE <333.
Du skiner som en sol och glänser som tusen diamanter i mina ögon.
Du är så jävla vacker så jag vill bara träffa dig när som..
Jag är tacksam at du har stöttat mig baby <333333 .

Jag vill ha dig för mig själv så enkelt är det bara <3 .
Känner mig så sårad av andra killar och jag vill inte känna så av dig !

Jag längtar tills den dagen vi ses och jag är inte som alla andra tjejer som endel killar tror att jag är :( .
Hoppas att du INTE tror så och mig gubben <33??

Enda jag hatar är när folk gör mig oroliga och ledsen =/ .
Jag är sjukt ledsen idag och jag mår verkligen apa idag ;( .

Jag behöver dig som sagt nu ! :'(.

Jag hatar/ogillar att vara ledsen och så, MEN jag kan fan INTE LÅTA BLI !

Snälla, svara mig bby .
Vad är det som tynger och skrämmer dig ?!!

Jag finns ju fan här..
Jag säger inget som du säger till mig !



♥♥ JAG ÄLSKAR DIG !!!!!! ♥♥



KYSSAR PÅ DIG HAGGE ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ !


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: