2009-12-09 | 23:54:15

9 December 2009 !

GRATTIS ALLA ANNA SOM HAR NAMNSDAG IDAG =)...


JAG HAR SMS:at MIN LILLA PRINS ANDREAS HAGGE HAGELIN MED <3333.



Då har man haft en lugn dag idag , fast man har ont i armen ;( .
Det kommer nog aldrig att släppa heller ...
Jag fick papper ifrån ortopeden att jag ska tillbaka på måndag den 14/12-09 .
Och då ska de röntga min arm igen om det har blivit bättre eller sämre ;( o det är inne i Motala....

Innan idag har jag sovit till kl. 16:40 och sen var jag allt vaken på morronen när min syrra kom..
Snacka om övertrötta var vi med ... hel galet..
Garva till sömns ialla fall ....
Usch ... skulle egentligen gått upp till dacke och träffa min andra syrra, men jag somnade om tyvärr =/ .
Känner mig så elak o jag får la hälsa på henne imörrn dåå...

Det jobbiga på hela dagen var när -POLISEN- ringde mig och jag fick sån jälla ångest och kallsvettades...
Men jag ska träffa dem på fredag och det kommer nog pirra som bara den.,...


O ikväll har jag varit hos mamma och brorsan ..
Vi käkade lax, potatis, morötter o kallsås o det va gött...
Jag tog min medicin efteråt....
Ringde lillesyrrans mamma i Mantorp....
Frågade om skjuts ang måndag o sen snackade jag med henne lite...

USCH !!!!!! Jag mår fanimej inge bra heller...
Ont i huvudet o mår illa med =(-.
Äter hela tiden......

Aaajjaa.. usch , jag kan ens inte blogga...
Sjuukt pinsamt!!!!


Issah och jag turas om och lagar mat .
Vi ska äta kyckling och nånting....
Men frågan är , vad !?


Puss puss...

Skriver mera sen , tror jag !

Byeee byeee ! <3

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: