2009-12-08 | 23:41:59

8 december 2009

Jahaja. då har man haft en seg dag till ....
Jag har varit hos mamma och jag har ätit som bara fan ;O och jag snackade med min lille prins på MSN innan...
Men innan idag så kom mor min på besök + att hon ringde mig 2 gånger också...
Så tar man 2st olika mediciner med ...
Usch, är allt trött som faan idag =( .
Min läpp ska vi inte tala om hur stor den är ;((( .
Den är som en jävla fotboll och jag får la pierca över läppen hos en riktiga piercare eller nåt...
F U C K , va jobbigt det är och vänta =/ .

Inga pengar eller nåt ;/ .
Får pengar den 18/12-09 och dä när man väll får dessa pengar så blire o köpa julklappar ...

Jag har duschat nu ikväll och det va jätteskönt...
Kändes som "år" och "dar" liksom....
När jag väll kom in i trappuppgången så stod min syrra Issah där och hon skrämde skiten ur mig..
Var ens inte beredd på att hon skulle stå där :< .

Vi snackade lite skit och sen chillade vi o efter det skulle hon iväg en stund...
Jag kan fan inte fatta att inte vissa vill snacka med mig , bara för jag umgås med vissa personer ...
Känns så jävla konstigt och jag är så pass gammal och jag får fasen träffa/umgås med vem jag vill .....

Har nu problem med det eller ??
TYDLIGEN VISSA !!! :@

------------------------------------------------------------------------------------------------

Senare ikväll så snackade jag med Andreas HAGGE Hagelin <3 å så på MSN och han är allt för underbar.
Har allt snackat med Johannes och sen mitt ex Marcus W och sen med lilla syrran Josipa..
Jag har kollat min BDB och sen min BLOGG !!!

Hehe, jag bloggar i full hastighet....
Jag är rättså seg i kroppen NU!

Jag har kollat på " Andra Avenyn " också, fast på datorn..
Annars har denna dag varit skaplig...

Ny dag , Samma tid...
Ses la senare....

PusssPusss <33...





1 Kommentarer
AndreasWerner:

ussh för Andra avenyn, fin blogg BTW:)

2009-12-09 | 22:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: