2009-12-07 | 23:31:04

7:e December 2009

Jahaja , då har man allt vara med mina syrror och sen med brorsan.

Idag kom Issah på besök så vi gick förbi Dacke och jag snackade med min syrra Josipa och sen gick vi till banken och fixade ett bankomatkort till mig.
Efter det gick vi hem till mig o jag sminkade mig och sen drog vi opp till Dacke igen.
^
Men Issah och jag pratade innan vi drog iväg och jag visade pappret om polisgrejjen ..
Usch, jag är fan nervös för skiten med och jag hoppas att jag vinner denna seger och får pengar .

Senare sen gick jag och Issah upp till Dacke och vi väntade på min andra syster Josipa.
Hon skulle möte nån kompis eller var det va och sen gick vi hem till mig strax efter hon lämnade sina grejjer till sin foster morsa alltså min syster yster ...

Vi väntade på polisstationen för det var så kallt ute och sen drog vi hem till mig, emn först väntade vi på min syrras kille och sen tog vi det lugnt och lyssnade på musik..
Syrrorna lånade min dator och sen piercade Issah min läpp och dt vart vrål snyggt och sexigt..

Har smsat min älskade Hagge också <33.
Han är min solstråle ;)<33.

Annars äre lugnt...

Lägger in bilder å så sen....


















Pusss pusss <33.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: