2009-12-13 | 23:41:09

3:e Advent & Luciadagen 09 .....

Då är det 3:e advent och luciadagen .
Jag har inte tänt några ljus överhuvudtaget .

Nu har äntligen snön kommir och det är mysigt och sen är det kallt ute...
Meningen med det ... *hehehe* .

Ifrån början var lucian svarthårig...

Jag har bara ta det lugnt idag , fast på förmiddan har jag städat och diskat + torkat golven..
Jag har lagt på julduk på bordet och sen bytte ljus ocksså...

Lite mys i lägenheten har jag fått....
Blir la att handla hem, julpynt ..


FAN , går fanimej INTE att blogga ....
Allt går åt helvete......


Jag skulle egentligen ha piercat mej idag , men det sket sig totalt !!!! ^^

Jag har varit hos min mor och ätit och sen kollade lite på TV;n ..
Har sms:at med min sötnooowz med <3333.

Han är mitt allt !!! xD ...

Kommer inte på nåt mer än att jag har syrran på besök och en som heter Danne från Borensberg...
Vi kollar på " JACKASS " på MTV och jag har sovit innan...
När jag kom ut i varddagsrummet så kollade dem på " SOLSTORM " ....

Ajja ... ska hoppa in i duschen snart för jag ska till Motala akut imörrn måndag....

Byeee, såå länge ...

Pusss pusss <33.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: