2009-12-28 | 18:50:06

28 dec 2009 ( inget att göra ) .

Måndag idag då ^^ .

Jag vaknade någon gång idag och jag kunde inte sova nåt heller...
Bara som sagt lite granna och senj där på ringde morsan mig....
Jag letade och letade ewfter ett kvitto som min bror skulle ha och jag hittade inte kvittot ;( .
Allt försvinner fan för mig o det är så sjukt koinstigt allting...

Har suttit vid datorn och kollat lite saker och sen bytt namn på min bdb och jag orkade inte att ha detta namn kvar. Ingen jävla Norrköping blev det inte heller , för jag har bara suttit och glott hemma i en väg och kelat med mina katter istället... Jag har ätit hos min morsa och brorsa med....

Å så nu så kollar jag på " Joelbitar" och så nu "IKA i rutan" & " Tårtan" m.m. och dricker julmust ..
Allt känns förjävligt idag ;(, exakt allting =((..
Ikväll ska syrran o danne komma eventuellt , bara fall dem hör av sig som de sas...

Ajaa, skiter fasen i allt ....

Saknar ju HAGGE-PONKEN som bara fasen... Allt känns såå tomt utan honom på MSN å så..
O sen hans fina sms som man får / fick...



--------------------------------------------------------------------------------------

FAAN !...

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: